lauantai 6. marraskuuta 2010

mutku en jaksa yhyy

Mua väsyttää aivan saatanasti, en oo varma kuinka paljon kello on mutta voin kertoa että se on ihan vitun vähän lauantaiksi; siivoan kämppää ja alan harkita suihkuun menemistä. Ulkona on lunta maassa ja +1 astetta, arvatkaa vaan kiinnostaako lähteä töihin reilu kolmen tunnin päästä? Soitan varmaan asiakkaalle puolenpäivän aikaan ja kysyn, että sopisiko jos hän tulisi tänne sen sijaan, että minä sinne. Kätevämpää minulle, ja turvallisempaa. Oi kiltti mies suostu, mä en millään jaksaisi lähteä roskakatosta pidemmälle ulos...

Tämän duunin hyvä puoli on kyllä se, että joustavien työaikojen lisäksi on joustava työpaikka. Kovin moni mies ei ole protestoinut tänne tulemista, ja minulle on paljon miellyttävämpää kun voin suoraan painua suihkuun asiakkaan lähdettyä, lillua lämpimässä vedessä tunnin (kiitos luojan vesi kuuluu vuokraan). Ei minulla ikinä ole mitenkään ällöttävä tai itseinhoinen olo asiakkaan jälkeen - minä vaan tykkään käydä suihkussa. :D

// Muoks: Jes, hän tulee tänne! Ja puhelimessa kuulosti ihan mukavalta, suht nuorelta (ehkä 35?). Nauratti kun hänen äänensä tärisi, vissiin hermostutti hiukan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti