maanantai 8. marraskuuta 2010

Pienimuotoinen purkautuminen ja vähän muuta

Mikään ei ole rasittavampaa kuin se, kun asiakkaat yrittävät tinkiä. Oli se mikä tahansa - yleensä hinta tai valokuvat - niin ei helvetti, että se ottaa päähän. Jos minä sanon, että tämä on hintani, niin se ei mene siitä senttiäkään alemmaksi. Jos minä sanon, että en lähetä itsestäni alastonkuvaa tuntemattomalle miehelle, en myöskään tee sitä. Valittaminen ja ruikuttaminen ("et anna vetää perseeseen ni tunnista 150e", "kaikki muutkin tytöt suostuu antaa alastonkuvan") ei tee mitään muuta kuin anna minulle vitutusta ja halun lisätä asiakas mustalle listalleni.

Peruin eilen tämäniltaisen tapaamiseni, kuin myös toisen huomisista. Olo ei ole maailman paras, ihan tajuton päänsärky, joten ajattelin ihan suosiolla antaa itselleni vapaapäivän. Huomenna on yksi tunnin keikka illalla hotellissa, ylihuomenna puolitoista tuntia hotellissa, torstaina yksi puolen tunnin ja yksi tunnin keikka minun luonani, perjantaina yksi suikkari (minun inhokkini, vihaan pelkkiä suihinottoja palavalla raivolla koska vähän rahaa ja se on minulle tappavan tylsää, harkitsen vielä hetken että perunko) ja yksi puolentoista tunnin keikka kotona. Yhteensä tältä viikolta tulee siis näillä näkymin n. 1300 euroa.

Yleensä en tee näin paljon töitä, kuolisin varmaan väsymykseen ja lihaskipuihin, mutta nyt on vähän poikkeustilanne, kun pitäisi lyhyessä ajassa säästää paljon rahaa. Jos teen loppuvuoden kunnolla töitä, niin voin toivottavasti pitää osan keväästä vapaata, jee! "Tarvitsen" (eli haluan niihin asioihin, jotka minulla on suunnitelmissa, mm. asunnon uusiksi sisustaminen) viisi ja puoli tuhatta euroa talvi-kevät-kesälle, minkä saan n. viiden työviikon aikana, ja sitten ihan käyttörahakin olisi hyvä juttu - käyttörahaa tosin saa ihan tarpeeksi jos tekee yhden 60min vuoron joka toinen viikko. Toisaalta, jos nyt vetäisin tämän ja ensi viikon täysillä, voisin keskittyä enemmän opiskeluun ja niihin miljoonaan tenttiin, jotka minulla on joulukuun aikana, ja sitten tehdä töitä taas muutama satunnainen viikko tammikuun puolella... hmm. Pitää katsoa. Onneksi tällä alalla on aina töitä.

Olen alkanut tehdä enemmän ja enemmän kotikeikkoja viime aikoina. Kun aloitin tämän duunin, en olisi ikinä ajatellut päästäväni jotain vierasta miestä kotiini ja harrastavani seksiä omassa sängyssäni, mutta olen huomannut pitäväni siitä enemmän. Minulla on mukavampi ja turvallisempi olo omassa asunnossani, eikä tarvitse sähläillä osoitteiden tai hotellihuoneiden kanssa. Etenkin nyt talvella on kiva hoitaa hommat täällä - minulla on yleensä päällä stay-upit ja hame kun töihin menen, eli heti jos on yhtään kylmempää niin takapuoli jäätyy. Ei kiva.

Onneksi lauantai ja sunnuntai ovat vapaapäiviä, voin rauhassa viettää koko viikonlopun päälläni villasukat ja vanha t-paita.

2 kommenttia:

  1. Haluaisin tietää, jätä vastaamatta jos tuntuu liian henkilökohtaiselta, että oletko kertonut kenellekkään läheisellesi työstäsi? Ja jos olet, niin miten he ovat suhtautuneet siihen? :)

    VastaaPoista
  2. Janna, eipä mitään, kysy pois!

    Olen kertonut kolmelle läheiselle ystävälleni. Ensimmäiselle kerroin koska olin kuolla jännityksestä niin oli pakko purkautua, toiselle kerroin koska tahdoin että minulla on samassa kaupungissa joku joka tietää (ihan kaiken varalta), ja kolmannelle koska edellinen muutti pois paikkakunnalta.

    Kaksi ensimmäistä ottivat jutun tosi hyvin, sanoivat että tekisivät itsekin saman jos tulisi sopiva tilaisuus. Kolmannelle kerroin vasta viime viikolla ja hän oli kovin huolissaan, mutta tämä johtunee siitä että hän oli juuri lukenut Punaisen mekon. Jutellaan asiasta hänen kanssa kunnolla vähän myöhemmin, kun molemmilla on aikaa kunnolla istua alas. :)

    VastaaPoista