sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Oho!

Hups, yhtäkkiä huomaan kadonneeni kolmeksi viikoksi. Pahoittelut! Ei siinä, että mitään mielenkiintoista olisi tapahtunut - olen tässä muutaman viikon aikana ottanut vain kaksi keikkaa vakkarien kanssa koska olen kouristellut flunssan ja tenttien kanssa. Ensi viikolla pitäisi rahan taas alkaa rullata, tai ainakin parempi olisi sillä minulla on vielä joululahjat ostettavana! Kamalaa, miten kalliiksi tämä vuodenaika tulee.

Olen miettinyt tässä jonkin aikaa yhtä asiaa. Eräs asiakas sanoi minulle, että "on se kiva, kun sä oikeasti nautit tästä, toisin kuin muut tytöt kenen kanssa olen tätä kokeillut". Eivätkö muut tytöt esitä pitävänsä seksistä asiakkaidensa kanssa? Vai olenko minä vain tavallista parempi näyttelijä? Tiedän kyllä osaavani teeskennellä erittäin uskottavasti, mutta vaikea uskoa että minä olisin jotenkin hirmu paljon uskottavampi kuin ne muut. Asiakkaat eivät meinaan minun kuulojen mukaan kovin usein tule takaisin, jos tyttö makaa kuin kuollut kala eikä edes esitä nauttivansa.

Tarvitsen:
250e joululahjat (hyi saatana)
200e reissu
100e maiharit
Yht: 550e

Pitäisi tosiaan tässä kahden viikon aikana tienata tuon verran, mikä ei ole kuin pari tuntia töitä, mutta tuon lisäksi olisi tietenkin ihan kiva saada jotain talvivaatteitakin nyt kun nuo pakkaset ovat iskeneet kunnolla, uusi matto koska vanha alkaa olla puhki kulunut, uusi peitto koska vanha on liian ohut, keittiön mauste- ja muiden varastohyllyjen täytettä, parit uudet rintaliivit koska vanhat kuluvat puhki... Vuokran, sähkön, veden, netin ja puhelinlaskun jälkeen minulla jää tosiaan Kelan tuista käteen n. 40 euroa, joten ihmekös että pitää itseään myydä. Opintolainaa voisin nyt keväälle nostaa, siinä tulisi 300e/kk lisää. Huoh.

Joskus vihaan olla opiskelija.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti